Sunday, September 19, 2010

someone comes again~~

September...



tnpa ku duga, dia muncul semula dlm hidupku..
MS.. perlu ke aku state name penuh die??
x perlu la..dlm hp pn aku just save ~MS~
9 thn dl, die sorg yg sgt nakal.. tp ble jmpe aku, die senyum jek..
kwn2 die ckp die sk aku..sbnrnye ak pn suke die cume....
byk sgt hlngn antara aku & die..


1)aku kls dpn die kls blkg
2)aku kuat blaja die kuat main
3)aku dak baik die dak nakal

my besties hlg hbngn kitorg..jd, kitorg x dpt jd kwn...
now, die hadir dlm keadaan yg sgt berbeza..
aku harapkn lg perasaan die t'hdp aku tp aku dah b'punye..
n now aku dapat tahu byk perkara ttg MS yg baru..


1)dh de kerjaya
2)graduate dr UniKL
3)fluently speaking
4)supervisor kt hartamas_site utk istana negara yg baru:gaji da capai 5 angka
5)pnh jd model quicksilver
6)personaliti yg sgt smart
semua ni wat aku sgt t'kejut n sgt rendah diri..die sgt maju skrg sdgkn aku??
die msh hrpkn aku jd kekasih die, buah hati die, isteri die tp....aku malu sbb dulu aku x pnh b'trs trg ttg hati n perasaan aku t'hdp die..now, die flashback hal 9thn dl...die ckp:


1)aku pemalu
2)aku sombong
3)aku x pnh perasan kehadiran die
4)aku pndg rendah kt die

MS, percaya lah..aku x pnh nk jd camtu..dlm hati aku sgt m'hrpkn kite dpt b'sm..aku mahukn kau d sisi ku..aku nk ubah p'jalanan hidupmu..namun,Tuhan itu Maha Kaya,Maha Mengetahui, Maha Penyayang..
tnpa aku,kau dah berubah jadi yg lebih baik..jika kau bersama aku, pasti kau xkan ada kehidupan seperti sekarang..aku buntu utk memilih antara kau dan dia..namun, 2 2 ada dlm hatiku..kau sejak dulu dan dia sejak 9 bln yg lalu..


~Ya Allah,bntulah hambaMu..aku mahu yg t'baik tp aku x mahu di anggap PISAU CUKUR..mengambil kesempatan..amin~

No comments:

Post a Comment